Firma leasingowa Masterlease w ramach konkursu organizowanego przez prestiżowy magazyn „Home & Market” otrzymała Order Finansowy 2011 w kategorii leasing dla klientów indywidualnych.
Plebiscyt został zorganizowany w celu wybrania produktów przygotowanych przez instytucje finansowe, które spełniały oczekiwania klientów indywidualnych i instytucjonalnych oraz podążały za zmieniającym się rynkiem.
Nagrodzonym produktem Masterlease został leasing konsumencki „Przyjazne Auto”.
– Bardzo mało firm leasingowych na rynku oferuje innowacyjny leasing konsumencki, który kierowany jest dla osób, które nie prowadzą działalności gospodarczej. Przyznany „Order Finansowy” jest dla nas informacją, o pozytywną rekomendacją naszych usług na rynku klienta indywidualnego – komentuje Witold Potocki, Dyrektor Ds. Rozwoju Masterlease.
Nagrodzony produkt Masterlease istnieje już kilka lat na rynku, ale powodzenie tego produktu, jest wciąż niewielkie biorąc pod uwagę inne formy finansowania samochodów oferowanymi klientom indywidualnym. Jako jedna z nielicznych firm w branży leasingowej oferująca leasing konsumencki Masterlease edukuje klientów, pokazując im wymierne korzyści i nakłaniając do przełamania dotychczasowych barier wobec leasingu.
– Leasing konsumencki oferuje klientom większy zakres nowoczesnych produktów, niż kredyt czy pożyczka. Dodatkowo do leasingu klient może skorzystać z pakietu usług dodatkowych, m.in. z serwisowania auta, ubezpieczenia, skorzystanie z opcji wymiany i alokacji opon, auta zastępczego czy kart paliwowych – dodaje Potocki.
Całościowy koszt związany z finansowaniem samochodu w leasingu konsumenckim powinien być mniejszy niż kredytu. Wynika to z tego, że leasingodawcy nieustannie współdziałają z producentami aut, dzięki czemu dostają upusty na nowe pojazdy. W tej sytuacji raty leasingowe mogą być naliczane od niższej wartości auta.