Kampania wiosenna Europejskiego Funduszu Leasingowego

0
578
18 kwietnia wystartowała wiosenna kampania EFL, która promuje elastyczne harmonogramy umów wraz z możliwością obniżenia wysokości raty nawet do 1 zł. Wiodącym kanałem w kampanii jest Internet.
 
Wraz z ofertą EFL zaprezentowana zostanie również oferta Credit Agricole Bank Polska, która zachęca do zakładania konta bankowego w momencie podpisania umowy leasingowej. Tym samym pozwala to klientowi na spłatę niższych rat leasingowych i oszczędności rzędu 100 zł miesięcznie.
 
Planowane działania mają charakter pro-sprzedażowy. Ich celem jest pozyskanie nowych i utrzymanie obecnych klientów EFL.
kreacja kampania wiosna 2012
„Nie boimy się rozwiązań promocyjnych skonstruowanych tak, aby interesującą ofertą zabiegać o uwagę ludzi biznesu. Zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z wyraźnym pakietem korzyści dla konsumenta, który może do swoich potrzeb dostosować harmonogram spłat rat leasingowych. Przedsiębiorcy to z jednej strony grupa świadomie konsumująca media, a z drugiej nie mająca na to zbyt wiele czasu. Stąd nasza wiosenna propozycja będzie promowana w dwóch kanałach: internetowym i mobilnym” – stwierdza Olaf Rurak, Dyrektor Departamentu Marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.
 
Na potrzeby kampanii uruchomione zostały landing page pod adresami www.2za1.efl.pl, www.wybierz.efl.pl, www.kontobiznes.efl.pl
 
Kampania wystartowała 18 kwietnia br. i potrwa do wakacji.
 
Źródło: Europejski Fundusz Leasingowy