Nowa odsłona Portalu KlientEFL

0
917

Europejski Fundusz Leasingowy wprowadził nową usługę w ramach Portalu KlientEFL. Portal KlientEFL pozwala klientowi  na wygodne i tanie zarządzanie umowami leasingu przez Internet 24 godz. na dobę. Portal posiada nowy wygląd, rozbudowaną funkcjonalność oraz pozwala klientowi łatwiej wyszukać potrzebne informacje.

Obecni klienci EFL, posiadający usługę Portal KlientEFL, po wypełnieniu odpowiedniego wniosku, będą otrzymywać eFaktury. Po zgłoszeniu wniosku, Klienci będą mogli pobierać z Portalu dokumenty księgowe w formie elektronicznej – PDF. Wystawiona faktura zostanie poprzedzona informacją wysłaną do klienta w formie SMS-a lub e-maila

Na Portalu KlientEFL udostępnionych jest 18 wniosków posprzedażowych. Niektóre typy wniosków jak np. „Opinia o Kliencie”, „Upoważnienie do wyjazdu za granicę” są realizowane natychmiastowo, a dokumenty Klient może pobrać bezpośrednio z Portalu.  

Serwis pozawala klientowi bezpośrednio skontaktować się z profesjonalnymi doradcami zajmującymi się realizacją spraw posprzedażowych. Bieżąca informacja o etapie realizacji złożonych wniosków posprzedażowych niewątpliwie usprawni obsługę Klienta.

Portal umożliwia zarządzanie umowami leasingu oraz flotą samochodową. Klient otrzyma wgląd do historii transakcji na kartach paliwowych oraz do informacji o pozostałym limicie zakupowym.

Ponieważ istniejemy na rynku od ponad 20 lat zobowiązani jesteśmy dbać o naszych klientów, oferując najlepszą jakość świadczonych usług. Wszelkie informacje od klientów, staramy się wykorzystywać w celu dostosowania naszej obsługi do oczekiwań i preferencji. Klienci coraz częściej korzystają z obsługi klienta drogą elektroniczną, dlatego też stworzyliśmy Portal KlientEFL aby umożliwić klientom załatwienie spraw bez  wychodzenia z domu. Portal powstał aby usprawnić kontakt Klienta z naszą firmą.

Europejski Fundusz Leasingowy wprowadzając odświeżoną usługę Portal KlientEFL wyznaczył nowy standard obsługi Klientów leasingowych w Polsce.