LeasePlan Fleet Management poszerza swoją ofertę o „Leasing 50%”. Propozycja została skonstruowana tak, by umożliwić przedsiębiorcom w trudnych czasach korzystanie z aut w znanej już formule leasingu przy jednoczesnym zmniejszeniu miesięcznych rat.
Firmy leasingowe nieustannie kuszą przedsiębiorców ofertami leasingu 102, 105 czy 108%. Warto jednak pamiętać, że taki promocyjny leasing bardzo często wiąże się brakiem możliwości otrzymania rabatu od ceny samochodu, co w ostatecznym rozrachunku wcale nie jest korzystne.
LeasePlan Fleet Management (Polska) stawia wyzwanie firmom leasingowym i na 50-lecie firmy na świecie, proponuje swoim klientom Leasing 50%. Nowa oferta skierowana jest do firm, których flota składa się z co najmniej 30 aut. Klienci, którzy zdecydują się na tę formę finansowania, mają nie tylko gwarancję niższych rat, bo przez okres leasingu spłacają tylko połowę wartości auta, ale również zachowują wszystkie przywileje podatkowe, które daje leasing operacyjny. I tak np. popularnego Forda Focusa czy Opla Astrę – modele, które dobrze sprawdzają się we flotach służbowych, można wyleasingować za odpowiednio 675 zł i 759 zł miesięcznie. Dodatkowym atutem tego rozwiązania jest szereg usług opcjonalnych umożliwiających uzupełnienie samego finansowania o serwisowanie, ubezpieczenie itp.
– Przedsiębiorcy chętnie korzystają z przywilejów podatkowych, jakie daje leasing, ale doceniają także atrakcyjność usług dodatkowych, które oferują firmy specjalizujące się w wynajmie długoterminowym. Nieustannie staramy się doskonalić naszą ofertę, tak by odpowiadała ona potrzebom rynku, stąd pomysł na Leasing 50%. Gospodarka zwolniła i przedsiębiorcy muszą teraz szukać oszczędności, a taka forma finansowania pozwala obniżyć wysokość miesięcznych opłat, przy zachowaniu dotychczasowych korzyści wynikających z wynajmu długoterminowego – mówi Artur Sulewski, dyrektor handlowy LeasePlan Fleet Management (Polska).
Leasing 50% to oferta przygotowania z okazji przypadającego w tym roku 50-lecia LeasePlan Fleet Management na świecie, skierowana zarówno do dotychczasowych, jak i nowych Klientów firmy.
Źródło: LeasePlan Fleet Management