Wystartowała jesienna kampania Europejskiego Funduszu Leasingowego, która w oryginalny sposób zaprezentuje zalety oferty EFL. Komunikacja oparta jest na promocji elastycznych rozwiązań skierowanych do obecnych i potencjalnych klientów firmy oraz dodatkowych korzyści jakie daje klientom leasing w EFL. Głównym nośnikiem w kampanii jest prasa branżowa oraz Internet.
Komunikacja z jednej strony podkreśla fakt, że w leasingu EFL klienci mogą finansować niemal wszystko – począwszy od samochodu osobowego, ciężarowego, maszyn, urządzeń, po sprzęt budowlany i IT, natomiast z drugiej zapewnia o prostocie rozwiązań oferowanych przez firmę.
Działania promocyjne EFL mają charakter pro-sprzedażowy, a ich celem jest pozyskanie nowych i utrzymanie obecnych klientów EFL.
„Jesienna kampania EFL skierowana jest do przedsiębiorczych klientów, którzy cenią sobie elastyczność oraz kompleksowe podejście. Ubezpieczenia, auta zastępcze bez dodatkowych opłat, niska wpłata własna, profesjonalne doradztwo czy obsługa posprzedażowa – to elementy, które chcemy podkreślić w naszej komunikacji, ubierając je jednocześnie w oryginalną i nietuzinkową kreację” – dodaje Olaf Rurak, Dyrektor Departamentu Marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.
Kampania potrwa do końca 2012 roku. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Artegence, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mastermind we współpracy z OMG Poland.
Źródło: EFL